Univerzální překladač

Překlad (translations)

Czech English French German Italian Polish Russian Spanish

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 6
DNES: 215
TÝDEN: 1890
CELKEM: 203005

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

uvod


MAS Světovina o.p.s. realizuje projekty spolufinancované Evropskou unií

Režijní výdaje MAS Světovina o.p.s.:
registrační číslo projektu: CZ 06.4.59/0.0/0.0/15_003/0005583
výše podpory: 19 091 615,00(95% dotace)

Hlavní cíle projektu:

  • realizace Strategie komunitně vedeného místního rozvoje na období 2014-2020 MAS Světovina o.p.s.
  • posílení kapacit komunitně vedeného místního rozvoje a zlepšení řídících a administrativních schopností MAS Světovina o.p.s.
  • zvýšení kvality života ve venkovských oblastech a aktivizace místního potenciálu
  • podpora a zajištění aktivit souvisejících s určením potřeb území, které povedou k řešení lokálních problémů
  • využití potenciálu a naplňování potřeb území v podobě lepší dostupnosti do škol a školských zařízení a jejich vybavení, zvýšení zaměstnanosti v území a zlepšení životního prostředí

Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Rokycany:
registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_005/0000380
výše podpory: 2 409 120,00 Kč 

Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kralovice:
registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_005/0000368
výše podpory: 2 409 120,00 Kč 

Stránka

Animace škol a školských zařízení


-  Řídicí orgán OP VVV zveřejnil doplňující informace o připravované výzvě Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I (Šablony pro MŠ a ZŠ I), jejíž avízo bylo vyhlášeno dne 7.4.2016 na webových stránkách MŠMT - http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy-1/informace-k-pripravovanym-sablonam-pro-ms-a-zs-i?highlightWords=av%C3%ADzo

 

- naleznete zde již doplněné Avízo o konkrétní finanční parametry Šablon.

- Výzva bude uveřejněna k 31.5.2016.

- Výdaje budou způsobilé až od 1.8.2016.

- Po termínu 31. 5. 2016 by měly jednotlivé MŠ a ZŠ obdržet výsledky dotazníkového šetření MŠMT z podzimu 2015.


1. 6. 2016 Zobrazit méně

Stránka